چگونه برای کاهش فشار خون بالا برای بیماران FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش فشار خون بالا برای بیماران FSGS

همانطور که بیشتر و بیشتر زخم توسعه در کلیه ها، مایع و حفظ سدیم اضافی در بدن است که یک علت شایع فشار خون بالا در بیماران مبتلا به FSGS. علاوه بر این، استفاده از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی، مانند پردنیزون و Cellcept و عملکرد پایین کلیه باعث BP بالا. بر این اساس، روش های مختلف می تواند به کاهش فشار خون بالا در بیماران مبتلا به FSGS کمک کند.

اگر فشار خون بالا مبتلا است به دلیل احتباس مایعات اضافی در عروق خونی، آن است که تا حدودی آسان تر از طریق محدودیت مصرف مایعات و سدیم را کنترل و مصرف داروهای ضد فشار خون صحیح.

برای سازماندهی یک رژیم غذایی کم سدیم طرح، توصیه روزانه برای مصرف سدیم در مورد 1500 ~ 2500 میلی گرم است. اصل مصرف مایعات این است که بیماران مبتلا به FSGS راحت تر زندگی می کنند با کلیه خود را دارند. همانطور که برای داروهای ضد فشار خون، دیورتیک ها می تواند کمک به افزایش تولید ادرار و مایع اضافی را حذف است که می تواند کنترل فشار خون بالا ناشی از احتباس مایعات کمک کند. علاوه بر این، مهار کننده های ACE و ARBs نیز مفید می باشد. به منظور افزایش اثر درمانی و کاهش عوارض جانبی، بیماران نیز توصیه به دو یا چند نوع از این داروها.

اگر فشار خون بالا با ترشح هورمون های غیر طبیعی توسط کلیه ها یا عوارض جانبی داروها ایجاد می شود، آن را دشوار به آن کمتر خواهد بود.

در این مورد، درمان باید قادر به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه باشد. بر این اساس، سلول های بنیادی یک انتخاب خوب است. نه تنها می تواند محیط داخلی تمیز، بلکه خون و اکسیژن بیشتری به سلول های کلیه ذاتی فراهم می کند. بنابراین، بهبود کلیه ها می تواند کار خود را با نرمال نسبی انجام دهد. که شده است، این درمان می تواند ریشه درمان FSGS. البته، یک برنامه رژیم غذایی سالم و برخی داروهای ضد فشار خون نیز مورد نیاز برای حمایت از این درمان است.

اگر شما نیز از فشار خون بالا رنج می برند و FSGS، شما می توانید به درمان مناسب آن را به نحو احسن را انتخاب کنید.





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS از فشار خون بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: